22.9.09

Aggressive Marketing




Når jeg dagligt færdes i den centrale vandrehal her på skolen, så mødes man minimum hver 10. meter af væk af plancher eller en gruppe mennesker, der hver især gør reklame for hver deres "society" Hvad er så dette? Et society, i Hong Kongske termer er alt fra dance, accounting, food, marketing, tennis, finance, movie, photo, litteratur, drama, marketing osv. Her kan unge mennesker så mødes over en fælles interesse, til div. arrangementer. Alt dette er ganske fint og inspirerende...unge mennesker, sunde interesser og så frivilligt arbejde. Nu er man jo på udveksling og et af de fremmeste formål med denne slags ophold er, som de siger på CBS, at lære af andres kulturer. Bevares. Dog undres jeg af mange ting. Hvordan kan unge mennesker, i alderen 19-24 år, lægge ansigt til en opstilling og et fremstød på et kreativt niveau, der ville få mine projekter i 6.-8. klasse til at fremstå som de rene 12-taller? Der bliver tænkt i papmaché, plancher, udklædning, spøg og skæmt og hvad den lokale Panduro Hobby ellers kan tilbyde. Jeg må indrømme, at tit bliver jeg draget af deres tiltag og er pt. i tvivl om, hvilket af de mange socities jeg skal vælge? Sjovt er det og jeg håber, at billederne giver jeg en idé om hvad socities er for en størrelse.

No comments:

Post a Comment